donderdag 28 januari 2010

weer nieuwe kaartjes

Hallo,

Voor Kaartenvriendinnen heb ik in de afgelopen tijd onderandere deze 2 kaartjes gemaakt.
Het eerste kaartje is een kaartje voor het verzoekthema. Het thema voor januari was "Honden".
Het is het eerste kaartje waar ik mijn creatables van Marianne Design heb gebruikt (inmiddels heb ik ze al een aantal keer meer in een kaartje verwerkt).



Het onderstaande kaartje is gemaakt voor de Wekenwedstrijd na aanleiding van een sketch ontworpen door Creaine. Heb het papier van K&Company weer eens uit de kast getrokken. Vind dit zulk mooi papier met zulke warme tinten. Dat ik nog steeds geen spijt heb van mijn aankopen. Het stempeltje van het Egeltje is van Penny Black uit het clearstamp pakketje "Tiny Wishes".



Liefs karin

7 opmerkingen:

  1. O was die van jou, was wel een van mijn favorieten, maar helaas voor jou toch de verkeerde gekozen dan haha.

    Die van de uitdaging is ook mooi geworden zeg.

    Groetjes
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Karin!

    Ik vind ze alle bij super mooi! ik vind de onderste kaart ook super, hoe heb je die gemaakt?

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer superleuke kaarten Karin.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje Karin helemaal een toppertje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartjes zijn weer super leuk.


    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin