zaterdag 23 januari 2010

Thank you very much en voorbeeld van doelstelling

Zoals beloofd zou ik later deze week wat nieuwe kaarten laten zien.
Hier zijn ze dan...

De onderstaande kaart ben ik stiekem eigenlijk heel trots op. Ik heb em gemaakt voor week 2 van de wekenwedstrijd op Kaartenvriendinnen. Deze had als thema zwart/wit en 1 kleur.
De kleur zit em in dit kaartje in het lichtgroene bloemetje. 1 van mijn laatste aankopen bij Kaartenmakerij De Egel. Ze zijn van Prima E-line. De witte takjes naast de bloemtjes zijn met de McGill pines pons gemaakt. Zowel het witte vierkantje als de cirkel met tekst zijn uit een Nestabilitie gesneden. De tekst heb ik geprint op de cirkel.

Het papier is een combinatie van zwart/ wit papier van een Wibra pakketje en zwart/wit papier van het Kruidvat. De layout is op basis van een oudere sketch van de Mojo Monday Challenge Blog.




Begin dit jaar heb ik mezelf een aantal doelen gesteld op kaartengebied. Waaronder plaatjes die ik in knipvellenpakketten heb gekocht die mij in eerste instantie minder aanspreken weg te werken. Het grappige is om te zien dat dit ook best leuke kaartjes kunnen worden. Dit is een voorbeeld van zo'n kaart. De rozen is een deel van een 3D plaatje wat ik geknipt heb. Alles wat eromheen zat heb ik weggeknipt zodat ik hierdoor meer mogelijkheden heb met het plaatje.
Ik heb een patroontje van Chrissie gebruikt om te borduren en dit is dus het uiteindelijke resultaat:



Ik ben benieuwd wat jullie van beide kaartjes vinden.

Groetjes karin

4 opmerkingen:

  1. Wauw Karin, het zwart/witte kaartje is super zeg! Soms moeilijk hè als er eisen aan je kaartje zitten... Ik heb er net ook 1 opgezet waar ik eerst niks mee wist.
    Je borduurkaartje vind ik ook erg mooi maar dat wist je al op clubs hè?

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,

    dat ik je eerste kaartje mooi vind, dat wist je al haha.

    Die ander is ook leuk, ben ook druk bezig mijn voorraad knipvellen op te maken. Kan nog wel een paar jaar duren lol.

    Groetjes
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOi Karin

    Je kaartjes zijn weer leuk. Heb je het toch weer opgepakt om oude knipvellen op te maken. Zo heb ik hier ook nog een stapel liggen. Wil je die soms ook? LOL

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin