zaterdag 23 januari 2010

Blog candy

** dit bericht blijft bovenaan staan tot 23 jan. 2010 **

Wat een candy!!! Ik wist niet wat ik las toen ik zojuist naar Nicole d'r Blog surfte. Zij geeft namelijk Copic candy weg...jawel...een heuze copic marker set twv. 90 euro!



Vanaf het moment dat ik in paniek surfte op internet toen ik mijn eerste nestie door de cuttlebug heen haalde en een mooie afdruk op mijn bovenste B plaat kreeg (de legendarische 1e afdruk). Was ik gaan googlen of dit normaal was...de eerste kennismaking met Nicole d'r blog was haar cuttlebug filmpje. En ik zag tot mijn grote geruststelling dat die krassen niets dan normaal waren.. Ben omdat ik heel veel leuks zag op haar blog maar volger geworden en sindsdien kan ik genieten van haar creaties en bovenal leuke tips.

Dussss mocht je het nog niet zijn...wordt dan vooral volger van haar. Niet alleen om de candy...maar ook omdat het een gezelige en leerzame blog is.

Groetjes karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin