zondag 31 januari 2010

A Teeny Tiny Wish

Tis wel de week van de winnende kaartjes voor mij... Dit kaartje heb ik voor een layout wedstrijd op de yahoogroep Kaartenvriendinnen gemaakt. Iedere maand levert de winnaar van de maand ervoor een sketch aan, daarmee maak je een kaart. Aan het eind van de maand komt er een poll en daaruit komt er een winnend kaartje, die naar de persoon die de layout heeft aangeleverd wordt gestuurd. Deze maand kwam mijn kaartje als winnaar uit de poll en mijn kaartje is dus onderweg naar degene die de layout aanleverde. Ik heb inmiddels een nieuwe layout uitgekozen en zal aan het einde van februari het winnende kaartje ontvangen.

Het stempeltje die ik voor dit kaartje heb gebruikt is 1 van mijn favoriete stempels van Penny Black "Cheesecake parade". Het roze achtergrond papier is papier van Marianne Design en het rode papier is van K&Company. De bloem links onderin is gemaakt met Creatables van Marianne design.


Groetjes karin

Ps. For translation; have a look in the sidebar

5 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart,leuk hoor die wedstrijd.altijd spannend wat je krijgt

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap wel waarom het kaartje heeft gewonnen; het is echt een schatje! vooral het afdrukje vind ik prachtig!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What an adorable image!! I love Penny black stamps and these cute little mice! Great Coloring on your card too!
    Hugs
    Jodi =)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin