zaterdag 16 januari 2010

spontane reactie en blog candy

** Dit bericht blijft boven staan tot 16 januari 2010 **

Vanavond kreeg ik ineens een hele spontane reactie op 1 van mijn kaartjes van iemand. Hoewel ik iedere reactie altijd erg leuk vind om te lezen - tis altijd leuk te horen wat iemand van je kaarten en creaties vind -zijn die spontane toch wel vaak het leukste he?!

Omdat complimentjes ontvangen leuk is breng ik graag een tegenbezoekje. En dat wil ik jullie dan ook zeker aanraden... Milnie maakt prachtige kaarten dus http://milniecreations.blogspot.com/ is zeker een bezoekje waard.

En niet alleen om haar prachtige creaties maar ook omdat je tot 15 januari kans maakt op deze prachtige blog candy... Kijk voor de voorwaarde en meer informatie even op haar blog.



Groetjes karin

Ps. for translation have a look in the sidebar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin