dinsdag 5 januari 2010

Blog Candy

*** Dit bericht blijft bovenstaan tot 5 januari 2010 ***

Ik was al fan van Nellie mooie scrapkaartjes, maar sinds ik een kaart op mijn verjaardag in het echie kreeg ben ik verkocht! Daarom verbaasd het mij ook helemaal niet dat Nellie al bijna 20.000 bezoeken heeft gehad op haar Blog.

De candy waarop je kans maakt als je follower wordt en een lief berichtje plaats op haar Blog, is voor 25 euro stempels uitzoeken bij Stempelstudio waar Nellie voor in het Design Team zit.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Karin

    oh word helemaal verelegen als ik dit lees dank je wel wel voor je lieve woorden ik ben helemaal beduust maar ben er wel heellllllll blij mee


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,

    Dank jewel voor je complimentje op het blog van de stempelstudio. Ik zal jouw blog zeker blijven volgen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin