vrijdag 29 januari 2010

kaartje en een prijsje

Hallo,

Op de het Borduur en kaartenhoekje op Clubs.nl is er maandelijks een borduurwedstrijd met patronen van Chamel (een samenwerking tussen 2 personen).

Voor de maand december was er weer een patroontje en heb ik onderstaand kaartje mee gemaakt.



Aan het eind van de maand is er een stemming en deze maand kwam ik als winnaar uit de bus rollen. *bloos*.

En vandaag ontving ik dit super toffe prijsje:


Color Core cardstock, lintjes en bloemetjes en 2 prachtige knipvellen (helemaal mijn stijl ook!)

Ik doe in principe niet mee met een wedstrijd om te winnen, maar als je dan wint is dit toch een prachtig prijsje om te ontvangen.

Groetjes karin

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi kaartje Karin!

    En wat leuk dat je de spulletjes hebt gewonnen! :)

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is een superleuk kaartje Karin.
    Heel veel plezier met je prijsje!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Karin. Gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart waar je mee gewonnen hebt. Veel knutselplezier met de leuke prijs die je gekregen hebt.


    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin