vrijdag 29 januari 2010

Kadomapje

Op de website van Ge-We hobby zag ik van de week een voorbeeld van Janet, die een kadomapje had gemaakt. Ideaal om geld of een cadeaubon in te stoppen. En aangezien ik een verjaardag heb waar de wens "geld" is heb ik dit verjaardagscadeaumapje gemaakt.

De uitleg vind je in dit Ge-We Blogbericht.

De stempel die ik voor dit mapje heb gebruikt is van Whiff of Joy.
En het papier komt in het laatst aangekochte boekje van de Boekenvoordeel en een kruidvat scrapblok.

Dit is de voorkant:


en dit de binnenkant:



Groetjes karin

7 opmerkingen:

  1. Hallo Karin

    wat een schatje het is zeker een heel leuk idee complmientjes hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat envelopje is al een cadeautje op zich zeg. Leuk gemaakt

    Groetjes
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer prachtig!

    Elke keer weer heb je van die prachtige dingen.

    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk mapje! inderdaad een erg handige creaties want ik geef ook best vaak geld of bonnen weg als cadeau!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk idee om je geld in te doen...leuk om te krijgen.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee om zo'n geldmapje te maken. Moet ik onthouden.


    groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin