donderdag 21 januari 2010

Blog gepimpt en nieuwe goodies

Hoi allemaal,

Was het al wat langer van plan maar het kwam er steeds niet van...eindelijk heb ik eens serieus mijn blog gepimpt. Een nieuw jasje - mijn award staat er nu op. Maar vanaf nu kunnen jullie ook op een wat makkelijker manier contact met mij opnemen via de button in de zijbalk "naar mijn website". Ik wil nog eens op mijn gemak de bovenste banner van andere kleuren voorzien - want deze is dezelfde als die van mijn website. Daar heb ik alleen even iets meer tijd voor nodig. Ook heb ik mijn blog een nieuwe naam gegeven....tja die van mijn eigen website - later dit jaar wil ik proberen om mijn website ook te linken richting deze blog. Maar ook daar heb ik iets meer tijd voor nodig dan een simpele donderdagochtend. Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Maar er is meer....
December 2008 vond mijn vader het wel eens tijd voor een nieuwe naamstempel. Zoals sommige van jullie wel weten is 2009 niet geheeld mijn jaar geweest, want ben na een hernia die een totale uitval gaf in mijn rechterbeen nog steeds aan het herstellen en opnieuw leren lopen, fietsen en andere dagelijkse dingen. 2009 heeft voor mij dus vooral in het teken gestaan van; bedligging, operatie en revalidatie, waardoor de naamstempel er gewoonweg niet meer van kwam.

Nu het langzaam iets beter gaat heb ik zelf na aanleiding van een voorbeeld een eigen naamstempel gaan ontwerpen, en een winkel gevonden die deze kon maken. Vorige week ben ik langsgegaan met mijn ontwerp bij Stempel 539 in Capelle aan den IJssel en zij konden deze stempel met gemak maken. En eergisteren kon ik em dan komen ophalen, ik mocht er 2 uitzoeken van mijn vader. De grote links op de foto is een zelfinkende, de kleine houten stempel rechts op de foto heeft hetzelfde ontwerp maar kan ik zelf in gewenste kleur of inkt bestempelen bijv. als de zelfinkende er niet makkelijk op of bij komt.



En dit is dan het eind resultaat. De stempel komt op de achterzijde van iedere kaart en cadeautje te staan wat ik zelf heb gemaakt.



Is hij niet gaaf?! Vanaf deze plek wil ik mijn lieve vader nogmaals heel hartelijk bedanken voor dit leuke cadeau!

Afgelopen zaterdag toen ik mijn krukken ging wegbrengen (tja het lopen gaat niet erg vlot en ziet er nog raar uit omdat mijn been nog achter blijft staan maar wel zonder krukken kan ik nu met gepaste trots zeggen!) zijn we nog even bij de Boekenvoordeel langs geweest. En heb ik nog wat leuke goodies gekocht. 2 oudere labelmallen van Marianne Design en een blokje met design paper altijd leuk.



Jullie zullen ze vast nog wel eens voorbij zien komen ;-)

Dat was het voor nu, binnenkort plaats ik weer een aantal van mijn nieuwe kaartjes.

Groetjes karin

2 opmerkingen:

  1. Wauw Karin,
    Wat geweldig nieuws zeg.
    En wat een super stempel.
    Ben blij dat het de goede kant op gaat.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOi Karin

    Je stempels zijn super mooi joh. Lief van je vader dat je ze gekregen hebt.
    Enne je blog ziet er ook mooi uit. Ik heb nu nieuwe achtergronden binnen gekregen. Zelfs is het me gelukt om ze op het blog te zetten.

    Groetjes en tot msn Sigrid je weet wel van Kwiebus

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin