vrijdag 19 maart 2010

rare weken en nieuwe goodies

Er is nogal een lange radiostilte van mijn kant geweest maar heb een paar rotweken achter de rug.

Naast dat ik nog behoorlijk aan het herstellen was van mijn laatste behandeling aan mijn rug is mijn lieve poezenbeest, die we een aantal weken daarvoor hebben laten opereren aan tumoren in haar melkklieren, ineens benauwd geworden - na 2 foto's gemaakt te hebben zagen we al waar we al bang voor waren - de tumoren waren uitgezaaid in haar luchtwegen en hebben we het moeilijke besluit moeten maken om haar niet langer het zo benauwd te laten hebben. Hoewel je weet dat je het allerbeste besluit uit liefde hebt genomen, mis ik haar nog iedere dag enorm.

Afgelopen week is het ook duidelijk geworden dat mijn laatste ingreep aan mijn rug ook geen resultaat heeft gehad - en dat was even een bittere pil om te slikken. Gelukkig kon mijn lief s middags naar huis komen en zijn we even wat voorjaarsvrolijkheid gaan halen bij het tuincentrum. Het tuincentrum is vlakbij het Hobbywinkeltje Hobbystunter. Hoewel ze op het punt staan om naar een ander pand te verhuizen was ik er nog niet eerder geweest dus ben ik even binnengedoken en heb ik deze leuke nieuwe spulletjes gekocht:



Vanaf nu ga ik ook weer wat kaartjes posten :-) Want van al jullie lieve reacties krijg ik altijd een goed gevoel. Dus kom maar weer op hoor :)

Fijn weekend iedereen!

Lieve groetjes karin

5 opmerkingen:

  1. Aaah wat erg Karin!
    Kan me goed voorstellen dat je haar elke dag nog mist.

    Wat een geweldige spulletjes zeg!
    En wat jammer van je rug, we hadden zoiets anders gehoopt.

    Liefs ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey je hebt weer mooie spullen gescoort meid. ik ben beniuwt naar je creaties hoor

    XXXX Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi karin
    schitterende spullen heb je gekocht erg leuk:D
    heel veel sterkte de komendetijd;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer hoor dat deze behandeling aan je rug geen gewenst resultaat heeft gegeven. Sterkte Karin!
    Fijn dat je weer zin hebt om kaartjes te maken. Ik ben benieuwd naar het resultaat, hier en op clubs.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karin,

    ik kan heel goed begrijpen hoe je je moet voelen, ik heb zelf 3 poezen en ik mag er ook niet aan denken dat dit zou gebeuren. Wat erg dat je rug ook niet beter is. Ik hoop dat je je vlug weer beter voelt.

    Hou je goed he,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin