zaterdag 27 februari 2010

de lente mag komen....

Afgelopen maand voor de yahoogroep Kaartenvriendinnen de volgende kaartjes gemaakt.

Deze is gemaakt voor het verzoekkaartje - thema: Lente. Nou lente genoeg dacht ik zo met dit kaartje, nu de lente zelf nog...


Het patroon komt uit het Hobbydolsboekje nr. 51.

En dit kaartje heb ik gemaakt voor de borduurwedstrijd. Het patroontje is van Christa.

De vlindertjes is van een pons die een vriendin van mij een week of 3 geleden ineens kwam brengen. Ik had voor mijn verjaardag een zakje met ponsstansjes van dit ponsje gehad en gaf aan dat ik het zo'n super leuk ponsje vond. Als verrassing heeft ze em gekocht.

Ik ga er maar weer eens een borduurtje bij pakken, fijne avond allemaal!

Groetjes karin

8 opmerkingen:

  1. Het zijn schitterende borduurkaartjes Karin.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi karin
    wat een schitterende kaartjes
    heel erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het zijn Beatys Karin en zo mooi geborduurt schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo op de verschillende blogs te ontdekken wie welk kaartje gemaakt had. Vind ze erg mooi, vooral die voor het verzoekkaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. van mij mag de lente nu ook stilaan haar intrede maken. Vandaag is het hier echt guur herfstweer, bah. Mooie kaarten Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karin,

    je hebt echt niet stil gezeten he, 't is echt heel mooi wat je allemaal maakt.

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin