vrijdag 26 februari 2010

pakketje! :-)

Later besteld dan pakketje 1 wat nog steeds ergens tussen amerika en nederland zweeft is mijn pakketje uit Londen gisterenavond gearriveerd. Met mijn monsterbestelling voor weinig

Dit kwam er allemaal uit de super grote dikke vlop gezet:



30 zakjes met kralen in verschillende formaten, vormen en formaten:



24 rollen met satijnlint in verschillende kleurtjes:



En 50 klosjes borduurgaren in verschillende kleuren



Jullie snappen wel dat ik mij als een kind in een snoepwinkel voelde toen ik het aan het uitpakken was! Ben er superrrr blij mee!

x karin

4 opmerkingen:

  1. dat is een mooie buit Karin. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een spullen, Leuk!!
    Liefs corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Karin,

    ik kan je goed geloven, nu ben ook weer heel benieuwd wat voor moois je er allemaal mee gaat maken ;-)

    Linsx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin