dinsdag 30 maart 2010

Hou jij mijn tassie effe vast?

Hallo,

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties, het is echt super leuk om deze steeds te krijgen en te lezen.

Ik was het al lange tijd van plan - maar dan is het er eindelijk van gekomen.

Dit kokertasje gemaakt van een Pringels chips koker heb ik gemaakt voor mijn nichtje die komende zondag jarig is.

Heb hiervoor het scrappapier van de Kruidvat gebruikt - aangezien de bovenste laag dubbelzijdig moet zijn, heb ik 2 vellen op elkaar geplakt.



Het tasje heb ik afgewerkt met uitgeponste bloemen op bij de splitpennen die de hengels vasthouden en nog een bloemetje als versiering waarvan ik de oorsprong niet meer weet.

In plaats van cardstock hengels heb ik lint gebruikt zodat mijn nichtje 'em ook straks echt kan dragen.

Dit tasje heb ik ingestuurd voor de volgende challenges:
* Creative Inspriations Challenge Blog #30 - Anything but a Card
* Allsorts Challenge Blog #45 - Rags to Riches / alter of recycle something (chips container)

Fijne avond!

Groetjes karin

Ps. For translation have a look in the sidebar

14 opmerkingen:

  1. Ik vind het een superleuk tassie Karin. Hier zal je nichtje vast blij mee zijn.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zeg ik wil er ook altijs nog 1 maken maar die van jou is echt super

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Karin

    wat een snoeppie en wat een leuk ideee ik vind hem helemaal schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Karen,
    Beautiful project!
    Thank you for joining us over at Creative Inspirations and good luck.
    Hugs
    Tracy
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk tasje karin
    lekker vrolijk ook
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In een muzikale bui Karin ??? dan toch liever René Froger hoor ;-)
    een leuk tasje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lovely project. Thank you for joining the Allsorts challenge this week and good luck. A friendly advice is to remove word verification to make commenting easier. Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is heel leuk geworden Karin
    Liefs corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, I love it! Thanks so much for joining in with the challenge at Creative Inspirations.
    Jenni x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great idea!!!

    Thanks for playing at Allsorts this week

    Emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. this is really gorjus love it ,thanks for joining us at creative inspirations this week hugs cheryl xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful project. So glad you joined us at Creative Inspirations this week. Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is gorgeous, so pretty.
    Thanks for joining us at Creative Inspirations
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin