vrijdag 26 maart 2010

2 wedstrijdkaartjes

Hoi hoi,

Ik had deze 2 kaartjes al een tijdje terug gemaakt maar nog niet laten zien.

Het kaartje hieronder heb ik voor een wedstrijd op clubs gemaakt. Het borduurpatroontje is van ©Chamel. Het kaartje heb ik geborduurd met verloopgaren van Mettler. Ben helemaal weg van verloopgaren dus af en toe verwen ik mijzelf weer met een klosje.



Dit kaartje heb ik gemaakt voor de laatste week (week 10) van de wekenwedstrijd op Kaartenvriendinnen. Deze week mocht je zelf weten wat je maakte. Het stempeltje komt uit het clearstamp pakketje "Tiny wishes" van Penny Black. De plek waar ik de vlinders uitgeponst heb en opgeplakt zijn eigenlijk vlinders op de stempel. Maar het leek mij leuk om ze eens zo te verwerken. Het tekststempeltje komt van een clearstamp gekocht bij de Action (bedankt Sigrid voor het halen!)

Het bovenste papier is van een papierblok van K&Company en het onderste is ColorCore cardstock door de Cuttlebug heen gedraaid met de mal Daisy Pattern.

Het lint heb ik laatst besteld bij een Ebay winkel


Bedankt voor het kijken en bedankt ook voor al jullie reacties. Ze worden zeer gewaardeerd!

Lieve groetjes karin

4 opmerkingen:

  1. Wat een beauties zeg Karin, ik dacht eigenlijk al dat die onderste van jou was. En ik lees dat mijn zusje het druk gehad heeft, voor mij moest ze ook al naar de Action, hier was net 1 setje al uitverkocht namelijk.

    Grtz
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooi, en het borduurwerk ziet er prachtig uit!Liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaarten weer karin
    erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin