zaterdag 27 maart 2010

Which one I have to choose?

Daar ben ik weer :-) Dit kaartje wil ik jullie graag ook nog laten zien.
Heb hem gemaakt voor de Blog Candy van Danielle. De kaart heb ik opgestuurd naar haar jarige dochter die wel eens wat leuks kon gebruiken.

Ik heb voor het labelkaartje een oudere sketch van House of Sketches gebruikt.
Het papier komt uit mijn gloednieuwe aankoop van Marianne Design "spring time"

Het stempeltje is van Forever Friends - vroeger spaarde ik daar spulletjes van, nu stempels ;-)
Ik heb ze gekleurd met mijn derwent coloursoft potloden.

De bloemetjes heb ik ooit eens ergens bij besteld eerlijk gezegd ben ik kwijt waar dat was *bloos*



Het labeltje aan de binnenkant heb ik weer een roze papiertje geplakt die ik daarvoor met een hoekponsje bewerkt heb. Het lintje heb ik vastgezet met een brad. Zag dit bij 1 van de voorbeeldkaarten van de sketch en vond dit weer eens wat anders.



Ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden...

Lieve groetjes karin

4 opmerkingen:

  1. Prachtig karin!
    Ik ben gek op de forever friends stempels ! heb er jammer genoeg nog maar 2.

    Maar deze stempel is ook geweldig, een super leuk kaartje.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje karin
    heel erg leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi

    wat een leuke kaart zeg.ik heb ook mee gedaan hoor dus succes hoor hihi

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin