donderdag 20 mei 2010

Little Snowy

Hallo!

Jullie willen er waarschijnlijk niet eens aan denken op deze heerlijke warme dag.
Maar aangezien ik nog wat aan het nagriepen ben, toch maar gestart met een nieuw kerstkaartje.

Ik vond dit kleine sneeuwmannetje (Little Snowy) stempeltje van Penny Black en vind dit zo'n snoezig stempeltje dat ik daarmee wel weer aan de slag wilde gaan.

De sketch die ik hiervoor wilde gebruiken is die van de Stempelstudio blog. Het stempeltje "Little Snowy" is namelijk te koop in de webwinkel van de Stempelstudio. En zoals ik al wel eens eerder heb geschreven hier, wat mij betreft een winkel wat ik jullie wil aanraden. Perfecte service, staan altijd klaar voor je vragen of advies. En snelle en goed verpakte (wat sommige webwinkels ook wel eens vergeten) verzending. Maar genoeg "gratis" reclame ;-)

Had helemaal in gedachten om er een "fris" kerstkaartje van te maken, en daarbij kwam het scrappapier van S.E.I van de lijn Wintersong heel goed van pas.

Het stempeltje heb ik trouwens uitgestanst met een cirkel nestabiltie, en vervolgens een maatje groter in het rood uitgestanst en weer een maatje groter de 'scalloped" cirkel nestabilitie uitgestanst. Zag het eens ergens al surfende rond het web, vond dit zo'n super leuk effect geven. Ben erg benieuwd naar jullie mening....



Tenslotte de aankleding...bij een kerstkaartje heb ik hier gek genoeg altijd iets wat moeite mee. Wil namelijk ook niet telkens vervallen in dezelfde sneeuwvlokjes en dergelijke. Dus dacht, ga maar eens met bloemetjes aan de slag. Maar eigenlijk was niks naar mijn zin.

Al schuivende met van allerlei bloemetjes en dingetjes bedacht ik me, waarom stans ik niet wat bloemetjes uit met mijn groene "bug" vriend van de malletjes van Joy!.

Nog wat leuke takjes erbij in verschillende kleurtjes van McGill geeft het onderstaande resultaat.
Ben er zelf best tevreden over - en geloof me, dat gebeurd niet vaak ;-)




Het kaartje wil ik insturen voor de volgende challenge:
* Stempelstudio Challenge Mei - sketch


Lieve groetjes karin

8 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Ik moet zelf ook maar eens aan de kerstkaarten gaan beginnen.
    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is echt super leuk karin

    Liefs corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig kaartje heb je gemaakt en leuk dat je meedoet aan de challenge van de stempelstudio ( en dank je wel voor al je reclame, we doen ons best maar ik ga er wel een beetje van blozen)

    Groetjes, Marion (zus van)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt en deze sneeuwman is echt gewekdig ik heb een zwak voor sneeuwmannen stempels als ik er een zie wil ik hem altijd hebben.
    leuk dat je meedoet aan de challenge.
    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaatrje karin
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg leuk geworden Karin, dat sneeuwpopje is inderdaad enig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin