zondag 30 mei 2010

Een luierend varkentje

Hallo allemaal,
Hi there everyone,

Vinden jullie die Piggy stempeltjes van Nellie Snellen ook zo schattig?! Vanaf het moment dat ik ze zag als new release was ik verkocht. Zo schattig!

Do you also think the "Piggy" stamps from Nellie Snellen are so adorable?! Just the moment I saw them i was totally in love, they are so cute!

Het kaartje heb ik vorige week gemaakt voor de layout wedstrijd op de yahoogroep Kaartenvriendinnen. Maar wilde em toch graag nog een showen.

This card i made last week for the layout challenge on Yahoogroup "Kaartenvriendinnen" although I made it last week i want to show it now...



De donkerpaarse randjes heb ik geponst met de Martha Stewart pons "dolcy lace" toch wel 1 van de favorieten geloof ik bij een ieder. De cirkel achter het stempeltje heb ik gemaakt met de scallop circle nestabiltie en versierd met kleine pareltjes.

The dark-purple edges i punched with the "Dolcy Lace" puch from Martha Stewart, it's one of my favorites. The cirkel under the stamp i've made with the nestabilitie "Scallop circle" and i decorate it with blue pearls.

Het achtergrond papier (met de ruitjes) heb ik als ik mij niet vergis eens gekocht in een scrappakketje bij de Wibra.

If i'm right i bought the background paper in a dutch store called "Wibra"

Wil jullie nog een fijne avond wensen en voor morgen weer een goede start van de week.

Enjoy your evening and for tomorrow a good start for a new week

Lieve groetjes
With love,

karin

4 opmerkingen:

  1. Hoi Karin,

    ik wil je graag bedanken voor je lieve reactie op mijn blog, je bent een schat!
    Je kaartjes zijn ook weer zo mooi, dat varkentje is echt schattig en ik ben helemaal weg van je kerstkaartjes, vooral dat muisje met die kerstbal is zo leuk!

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin
    wat een mooie kaart weer en ik heb wat voor je op mijn blog staan

    xxx Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Karin!
    En inderdaad die piggy's stempels zijn erg leuk!
    Wil er altijd nog een paar stempels van hebben.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooi kaartje Karin, leuk varkentje ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin