dinsdag 18 mei 2010

kerst met 2 labels

Kalispera!

Ja ik zit nog een beetje met mijn hoofd in Kreta. Vorige week zijn we een weekje op vakantie geweest. En bij thuiskomst stond de griep mij ook nog eens op te wachten... :-(

Maar goed, dat mocht mij niet weerhouden om toch nog in fases weliswaar weer een kaartje te freubelen. Al surfende kwam ik een super leuke sketch bij House of Sketches tegen. Wat mij direct herinnerde aan 2 mallen van Marianne Design die ik een tijd geleden bij de boekenvoordeel heb gekocht.

Zoals jullie inmiddels wel weten probeer ik iedere week een kerstkaartje te maken, maar door een boel gedoe heb ik een kleine achterstand. Aangezien 1 van de mallen waarbij ik aan de sketch dacht, een kerstmal was, leek het mij een goed idee om die eens te gebruiken.



Het plaatje komt van een plaatjesvel "special" die volgens mij afkomstig is van Studio Light (excuus als ik dit verkeerd heeb)

Voor het achtergrond vel heb ik bewust voor een rustige kleur met wat kleuraccenten gekozen en kwam ik uit bij een paperbloc van Art Talent wat ik vorig jaar bij het Kruidvat heb gekocht.

De twee flappen aan de voorzijde zijn afkomstig uit een paperbloc kerst gekocht bij de Boekenvoordeel

Ik heb een tik niets weg te kunnen zorgen. Bij thuiskomst van onze vakantie was mijn lief jarig en ontving hij een bos bloemen van zijn werk.
Die had bij het lint een leuk stuk touw gedaan wat ik bewaard heb, en gebruikt heb om de twee flappen.



Zoals gezegd heb ik een kleine achterstand met de kerstkaarten, dus ik vrees dat er de komende periode nog meer kerstkaarten zullen langskomen ;-)

Deze kaart stuur ik in voor de volgende challenges:
* House of Sketches #24 - sketch
* The ABC Challenge - U is for Unused Stash

Fijne avond allemaal!

Lieve groetjes karin

ps. For translation have a look in the sidebar

6 opmerkingen:

  1. schitterend kaatje karin
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart Karin. heb ook nog zo'n label liggen in de verpakking, is er nog niet uit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooi kerstkaartje Karin. Leuk gedaan!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karin,
    Kerst, ik moet er niet aan denken!!lol
    Maar een hele leuke kaart hoor
    Leuk dat je meedoet aan HOS en Good Luck
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hartstikke leuke kaart Karin!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin