vrijdag 21 mei 2010

Zeg het met bloemen

Hallo,

Voor de yahoogroep Kaartenvriendinnen doe ik mee aan een uitwisselopdracht iedere maand. Ik stuur spulletjes om een kaartje te maken naar iemand, diegene maakt een kaartje en die stuurt het kaartje terug naar mij. Zo ontvang ik ook spulletjes, maak ik een kaartje en stuur deze weer terug naar degene van wie de spulletjes kwamen.

En lastige dit keer...want kreeg 2 scrappapiertjes een afdrukje en enbelishment en heb lang moeten nadenken voordat ik er iets mee kon. Ik moet bekennen zelf ook nog wel wat toegevoegd te hebben maar goed.

De sketch die ik gebruikt heb is die van Create4Fun. Een mooie sketch gemaakt door Anne-Marije (bezoek ook zeker eens haar blog!)



Het Tilda afdrukje heb ik zoals altijd gekleurd met mijn derwent coloursoft potloden, de nestabilitie op de achtergrond heb ik ook nog even door de cuttlebug folder "devine swirl) gehaald. Leuk effect geeft dit. Breekt de kaart een beetje.

Omdat het papier erg op elkaar leek heb ik de strook die links van boven naar beneden loopt even gemat, zodat het wel opvalt in het geheel.

Deze kaart stuur ik in voor de volgende challenges:
* Create4Fun Week 20 - sketch
* Stampavie and More #95 - Flower Power
* Papertake - Say it with Flowers
* Stamp Something - 2 of Something

Liefs en een fijn pinksterweekend alvast

Karin

Ps. For translation have a look in the sidebar

7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje heb je er van gemaakt Karin. Lijkt me inderdaad lastig een kaartje maken met de spulletjes die je van iemand anders krijgt, maar het is je goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning in fabby colours, big hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karin,

    da's echt niet eenvoudig om met de spulletjes van iemand anders een kaartje te maken. Ik vind je 2 kerstkaartjes (labels) ook heel leuk gemaakt. Ik hoop dat je snel van je nagriep verlost bent zodat je ten volle van het zonnetje kan genieten!
    Ook voor jou een prettig pinksterweekend!

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a lovely card!
    An adorable image and beautiful flowers!
    Thanks for joining us this week at Stampavie and More.
    Anne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje karin
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet and beautiful.
    Thank you for joining us at Stamp Something this week.
    Dorte aka dot-scrap

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin