donderdag 22 april 2010

Sunshine Award

Hallo,

Van Marjolijn kreeg ik deze leuke Sweet blogger Award. Dank je wel Marjolijn voor je lieve compliment (want zo blijf ik het zelf wel zien een award ontvangen).




En van Marianne kreeg ik deze mooie Sunshine Award. Nogmaals bedankt hoor Marianne.



Deze awards mag 'em doorgeven aan 10 andere mensen.

1. Ine
2. Ida
3. Allet
4. Milnie
5. Marjolijn6. Lins (ook al heeft ze em al een keertje gehad ;-) )
7. Geke
8. Renata
9. Gonne
10. Sigrid

Liefs karin

7 opmerkingen:

  1. Wat lief van je, dankjewel!
    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief, heb hem op mijn blog gezet.


    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Karin, ga hem straks op mijn blog zetten. En nu nog 10 mensen bedenken om hem aan door te geven.

    Liefs Gonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Karin, zal ze zo spoedig mogelijk op mijn blog zetten. Ga nu koken, want vanavond komt in ieder geval één van onze dochters terug thuis van schoolexcursie (uit Parijs) en dan moet ik natuurlijk wel klaar zijn om haar op te halen.
    Gr.
    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb 'm nu van jou en van Marjolijn gehad, maar kan 'm pas op m'n blog zetten als ik zelf m'n pc weer heb. die is nu bij de pc dokter.
    toch alvast bedankt voor de award!!
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karin,

    heel erg bedankt, ik vind het zo lief van je dat je aan me gedacht hebt. 't Is niet erg hoor dat ik hem al een keertje gekregen heb want ik geniet er telkens weer van. 't Is daarom dat ik hem aan al mijn lieve volgers (waaronder jij) want ik vind het zo moeilijk om een keuze te maken.

    Vele groetjes en tot gauw,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin