woensdag 14 april 2010

Blog candy van nicole

Hallo lieve followers,

Vorige week werd ik hier en daar ineens gefeliciteerd omdat ik de 3e prijs van Nicole's blogcandy had gewonnen.

Ik was helemaal in verlegenheid toen ik de vlop uitpakte. Nicole vond het zelf maar een "aardigheidje" maar dat vond ik zeker niet. Oordeel zelf:



* mooie sparkle burst brads
* popcorn bear stempels
* dubbelzijdig tape
* flower centers

Leuk toch he?! Nicole, nogmaals super bedankt..enne ik blijf je zeker volgen hoor...daar is je blog veels te leuk voor

Lieve groetjes karin

8 opmerkingen:

  1. hallo Karin
    nou jij bent echt een bofkont,en het is inderdaad veel meer dan een aardigheidje
    Nogmaals Gefeliciteerd

    gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je candy Karin en veel plezier ermee!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat is super leuk zeg wat je hebt gekregen. Je had het wel uitgelegd, maar zo ziet het er super mooi uit.
    Veel plezier ermee.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, leuke dingen hoor!

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je gave dingen gekregen Karin, leuk hoor. Ja Nicole is ook een lieverd heb ik van het weekend gemerkt. Wij kregen zo maar een aantal van haar kaarten, die staat hier dus te pronken op het bureau.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karin
    Ik had nu pas in de gaten dat je ook een "Blogger" bent en nieuwsgierig als ik ben, kom ik natuurlijk een kijkje nemen.
    Mooie kaarten zijn hier te bewonderen en ik kom vast vaker een kijkje nemen!!
    Nog gefeliciteerd met je gewonnen candy en veel plezier met de spulletjes
    Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw zeg wat een gave spullen heb je gehad!!

    liefs corina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin