zondag 3 januari 2016

Gelukkig Nieuwjaar en een nieuwe richting én een kaartje!

Hallo beste bloggers,

Na een lange tijd afwezigheid allereerst:

De beste wensen voor 2016! Ik wens jullie toe dat jullie wensen mogen uitkomen.

Voor de opletters; er is iets veranderd aan deze blog.
Niet alleen een nieuw jasje, maar inderdaad ook een nieuwe titel!

Een lange tijd heb ik een kaarten-maak-dip gehad, dit maakte dat ik na dacht wat ik wilde doen met deze blog. Gezien ik tot nu toe hoofdzakelijk mijn blog richtte op het kaarten maken.
Maar naast kaarten maken heb ik nog zoveel meer hobby's, haken, naaien, foto's maken, de natuur in gaan, koken. Om mijn blog weer wat nieuw leven in te blazen lijkt het mij leuk om mijn blog wat breder te gaan trekken en over al deze dingen (en misschien wel meer ;-) ) te gaan bloggen.

Desalniettemin laatst sprak ik een vriendin aan de telefoon die zei; "Kaar, ga gewoon weer eens kaarten maken". Dus zocht ik vanmiddag een leuke layout uit op Sketch Saturday. En trok ouderwets al mijn spullen uit de kast en daarmee maakte ik onderstaand kaartje.


Papier: Action
Stempel: Stampinback
Challenge: Sketch Saturday #393, Cute Card Thursday #406, Stempelsonne #157


Liefs Karin xx

Ps. Can't read Dutch? Use the Translater in the sidebar

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je weer een kaartje gemaakt hebt. Een heel mooi bovendien! En weetje, misschien moet je gewoon over al die onderwerpen bloggen, wanneer het moment er is dat je er iets wil over vertellen? Ik lees in ieder geval graag mee. En de nieuwe naam kan ik ook wel smaken trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin
    Wat leuk om weer eens iets van je te zien in Blogland, je kaartje is enig, je bent het niet verleerd.
    Ik ben best nieuwsgierig wat je in de toekomst allemaal laat zien hier, succes .
    Een mooi en creatief 2016.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke enthousiaste reactie Geke!
    Ik had inderdaad precies dat plan zoals je omschrijft; bloggen over die andere onderwerpen op het moment dat ik er wat over wil vertellen. Leuk dat je m'n blogje blijft volgen, :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet card, thanks so much for playing along with us at Sketch Saturday!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fab card. Thanks for playing along with us at Sketch Saturday. Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin