woensdag 2 juni 2010

Een schattig hondje

Goedeavond,
Good evening,

Weer een nieuw kaartje, eigenlijk had ik em vorige week al gemaakt.
Dit keer eens een kaartje anders dan anders...een geborduurd plaatje in plaats van een stempel.

Another new card from mee, to tell the truth i made it earlier last week.
This time a 'special' card, i've used a pattern to stitch instead of a stamp.

Het patroon is van Ann's Paper Art wat ik gemaakt heb met het freebie patroon voor juni. Wat leden toegestuurd krijgen (wanneer zij actief hebben deelgenomen in mei). Ik besef mij nu ineens dat ik het nieuws nog niet met jullie gedeeld had, maar dat komt omdat het inmiddels al aardig "gewoon" is voor mij. Ik maak sinds 7 maart officieel deel uit van haar forum team. Heel erg leuk om dat te doen...

The pattern is made from Ann's Paper Art. It's the freebie of June on her forum what members received by email (when they placed a card in May). I realize now i not telling this earlier, but it feels like i did it all my life. Since 7 March 2010, i'm a official member of her team. I'm very happy to belong to her fantastic team.

Maar goed, terug naar het kaartje. Ik heb voor dit kaartje de sketch op Scrappers-Challenge Blog gebruikt.

Back to my card... I've made this one with the sketch on Scrappers-Challenge Blog.

Het papier komt van Marianne Design - Eline's Vintage beige & pink
Het hondje en het vlindertje heb ik licht ingekleurd met chalks.

The paper is Eline's Vintage beige and pink paper from Marianne Design
The coloured the dog and butterfly with chalks



Deze kaart wil ik insturen voor de volgende challenge:
I want to join the following challenge with this card:
* Scrappers-Challenge Blog #05 - sketch
* Creative Inspirations Challenge Blog #35 - sewing/ faux stitching


Tenslotte heb ik eerder deze week deze mooie award van Gusta mogen ontvangen.
Ik ken Gusta vanaf de Hobbyjournaal site, en zij heeft ook een blog. Zeker de moeite waard om bij haar eens te koekeloeren ;-)

Finally i want to tell you i received this nice award from Gusta earlier this week.
We know each other from the dutch site Hobbyjournaal, and she have also a blog. Please feel free to take a look there :)

Gusta nogmaals bedankt voor je lieve award.
Gusta i want to thank you again for your sweet award

De vraag bij deze award is wat ik de komende 10 jaar wil bereiken.
There is a question what belongs to this award: What do you want to reach to coming 10 years.
Op korte termijn hoop ik dat ik uiteindelijk weer normaal kan leren lopen, en dat ik straks een leven zonder pijn zal hebben.

On a short-term i want to learn to walk again - and I want a life back without 24 hours of pain. (I have a serious back problem )
Op lange termijn hoop ik ooit vrouw en moeder te mogen worden.

On a long-term i hope i become a wife and mother.



Ik wil deze award graag doorgeven aan Ine.
Omdat ik met haar sinds een korte periode een erg leuk contact heb gekregen. Zij zet zich in voor maar liefst 2 yahoogroepen waarvan ik er op 1 lid ben. Afgelopen woensdag bestond deze groep Kaartenvriendinnen 9 (!!!) jaar.

I want to give this award to Ine. We know eachother for not a very long time, but i really like the way we have contact. She is modernater of 2 yahoo groups and i'm a member of one of them. Kaartenvriendinnen was last Wednesday 9 years old.

Voor nu een fijne avond
Enjoy your evening

Lieve groetjes karin
lots of love, karin

8 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gemaakt!

    Zo kan borduren ook erg mooi zijn.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart zeg heb je de hond ook ingekleurt ?

    xxx Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh this is brilliant hun so love that image,and such super detail too thanks for joining us at creative inspirations,this week hugs cheryl xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuke kaart Karin en gefeliciteerd met je award.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow zeg wat leuk!!! dankjewel!!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karin,

    je kaartje is echt leuk geborduurd en ik ben blij dat jij de award gekregen hebt.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart weer Karin!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a sweet card. Good luck at creative inspirations.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin