zaterdag 10 mei 2014

Vogels ** Birdies

Goedeavond,

Terwijl de tv staat op het songfestival een goed moment om jullie dit kaartje te laten zien.
Ik plaats vaak scrapkaarten op mijn blog, maar maak daarnaast ook nog steeds veel borduurkaarten. Op 'Ons Borduurkaartenblog" werd er gevraagd om een kaartje met vogels.


Voor mijn kaartje gebruikte ik een patroon uit 1 van de Hobbydols boekjes - maar dom van mij, ik ben vergeten op te schrijven uit welke. 

Desalniettemin met dit kaartje wil ik graag meedoen met challenge #7 op Ons Borduurkaartenblog - In Mei leggen alle vogels een ei 


***

Good evening,

While i watch the European Song Contest on the telly, i want to show you this card.
Although i place a lot of scrap cards on my blog, i also love to do some card embroidery. On the dutch blog "Ons Borduurkaartenblog' they asked for a embroidery card with birds, so i made this card.


I used a pattern of one of the Hobbydols books, but i forgot to write down which one.

I anyway want to join challenge #7 on "Ons borduurkaartenblog" - The funny thing; the challenge i calling like a Dutch saying, so writing it down makes no sense to English speaking people, but it all boils down you have to make a (embroidery) card with birds on it. 





Love karin xx


 photo arikn.jpg

6 opmerkingen:

  1. Hoi Karin wat een prachtige kaart is dit geworden. Leuke combi plaatje patroon en kleuren. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo karin, het is al laat, ook ik heb genoten van het Song festival en wat waren we goed hè, dat is weer eens een opsteker voor ons land.
    Ik zie nu nog je prachtige geborduurde kaart voorbij komen en dacht ik ga snel nog even reageren.
    je kaart is een plaatje , ik vind het zo leuk dat je meedoet aan de challenge van Ons borduurkaartenblog, dank je wel daarvoor.
    Ik ga nu snel slapen.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig vogel kaart met mooi borduurwerk.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi gemaakt Karin, erg mooi geborduurd! Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Karin

    Your challenge card is awesome. I love the colour scheme you have used and the person who eventually receives the card is going to be very happy. Well done.
    Hugs
    Frances

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin