woensdag 30 oktober 2013

Creaine Challenges #27

hallo!

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan op Creaine Challenges.
Deze maand is het thema; een borduurkaart met een patroon van Chrissie

Voor mijn kaartje heb ik al een ouder Chrissie patroontje gekozen, uit Hobbydols 25

Het plaatje wat ik gekozen heb is van een Mylo & Friends knipvel

Neem vlug een kijkje op de Creaine Challenges blog voor meer informatie over de challenge en de kaarten van  mijn mede Roze Design Teamgenoten.
 

***

Hi!

Today a new challenge started on Creaine Challenges blog.
This month's theme is: make an embroidery card with one of the patterns of Chrissie.

For my card i have chosen an old pattern of Chrissie, of one of the Hobbydols books no. 25


I choose a decoupage sheet of Mylo & Friends to add on my card.

Take a look on the Creaine Challenge blog for more information about the new challenge, and the cards of my co-Pink Design Team members. 


Love karin xx


 photo arikn.jpg

9 opmerkingen:

  1. Een lief kaartje met de schattige Mylo.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je kaart al bewonderd, maar ik kom ook nog even hier zeggen dat hij prachtig is Karin.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Karin, das ist eine traumhaft schöne und zarte Karte, sie gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Karin, it is lovely to bring out the older patterns.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Karin, prachtig geborduurd en lief plaatje gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje! En erg toepasselijk bij het roze team :-)
    Gr. Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin