woensdag 25 september 2013

Bingo!

Hallo,

Dit kaartje is intussen bij de ontvanger aangekomen, dus kan ik deze ook op mijn blog laten zien. Ik heb het gemaakt nav van de bingo die ik organiseerde op de yahoogroep Kaartenmaatjes. Voor de winnaar had ik dit kaartje gemaakt (en een klein prijsje)

Ik heb het kaartje een beetje in Vintage stijl gemaakt, papier komt uit een paperpad van Kaisercraft, aangekleed met wat witte roosjes en wat kant.

***

Hello,

This card is already received so now i can show it you all here. I've made it for the 'bingo' i organised on the dutch yahoogroup Kaartenmaatjes. I made this card (and got a little present for her as well) for the lucky winner. 


I left the card a bit in 'vintage style', i've used papers from a paperpad of Kaisercraft and cheered the card up with white roses and some lace


Ik wil dit kaartje graag insturen voor de volgende challenge:
I like to join the following challenge with this card
* Scr@p-Cards Challenge Blog #51 - alles mag

Love karin xx


 photo arikn.jpg

8 opmerkingen:

  1. Ja en dit prachtige kaartje heb ik mogen ontvangen ;)
    Nogmaals dankjewel Karin.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,

    Wat een súperleuke kaart heb je gemaakt. Helemaal toppie (Y) (Y) (Y)!!!

    Lieve groet,

    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Karin!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ciao Karin, das ist eine fantastisch schöne Karte geworden....super tolle Idee!!
    Liebe Grüsse von Bea/Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart Karin voor een winnaar van de bingo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your bingo card is fabulous Karin. Well done on getting a little prize for it.
    Hugs
    Frances

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Karin, erg leuk zo met die bingo kaart erop, zeer toepasselijk.
    Gr. Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin