zondag 28 juli 2013

Vintage stijl ** Vintage style

Hallo bloggers,

Jullie zien het, ben de laatste tijd wel erg actief aan het bloggen, maar heb dan ook de kaartjes weer even helemaal te pakken!

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien welke ik gemaakt heb met de sketch op Nederlandse Kaarten Uitdaging. Ik viel gelijk voor de layout, maar ik weet nog steeds niet of ik wel goed genoeg ben in 'vintage stijl kaartjes', welke hier gevraagd werd.

Wel zo'n blog heeft niet voor niks het woord "uitdaging" in de titel, dus besloot deze uitdaging dan ook maar aan te gaan.

Dit is mijn kaartje geworden:


***

Hi Blog friends,

As you see; i'm quite active the past few days on my blog. But i'm in a card making flow I think, so today another blog message. 

I made this card with the sketch on "Nederlandse Kaarten Uitdaging" blog. I fell in love with the sketch immediately, but they asked for a vintage style card. I still don't know if i'm good enough in making vintage style cards. But eh the word "Challenge" is in the title of the blog, so i thought i would take this challenge.

This is my card:

 
Papier komt zowel uit een paperpad van Action als van Fabscraps. Ook van dit laatste papier merk komt mijn voorraadje tot een einde, dus kan enkel en allen nog maar de restjes gebruiken. Het plaatje is van een knipvel van Marianne Design, en zoals jullie zien heb ik alle randjes beinkt met bruine inkt om de kaart nog een 'extra oude look' te geven. Tenslotte de swirls heb ik gemaakt met een stans van Crealies

***

Papers are coming from a Paperpad from (a dutch store called) Action and from Fabscraps. The Fabscraps papers are nearly done, so i have only leftovers to play with. The image is coming from a decoupage sheet from Marianne Design, and as you can see i put brown ink on the sides of the papers, to give the card the extra 'vintage look'. The swirls are made with a die cut from Crealies.

Ik wil dit kaartje graag insturen voor de volgende challenge
I like to join the following challenge with my card:
* Nederlandse Kaarten Uitdaging #47 - Sketch en Vintage stijl kaart
 
Love karin xx


 photo arikn.jpg

11 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart in ieder geval prachtig geworden, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Karin, een paar vlinders erop en dan kun je misschien ook meedoen bij We Love Vintage Challenge blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart Karin! Een paar vlinders erop en dan je misschien ook meedoen aan We Love Vintage Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig plaatje en je kaartje is echt mooi!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gelukt hoor. Prachtig kaartje. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart is het geworden Karin. Bedankt voor het meedoen bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel MOOI kaartje Karin en LEUK dat je aan de uitdaging van NKU meedoet.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Karin, ik vind hem heel mooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin