zaterdag 16 juli 2011

Als je hard je best doet... *** If you try hard...

Hallo allemaal,

Nu dit kaartje bij de ontvanger 'geland' is kan ik het hier ook laten zien. Dit kaartje heb ik gemaakt voor een soort van 'swap' bij de yahoogroep Kaartenvriendinnen.

Het layoutje is eigenlijk een scrapbook layout, en dat vind ik niet altijd eenvoudig tot een kaartje te verwerken. Maar tis dit keer aardig gelukt.

Voor dit kaartje heb ik weer een greep kunnen doen uit mijn restjes doos. Eigenlijk komen er best leuke kaarten uit voort, misschien zal het me wat aanmoedigen er vaker in te kijken.
Het afdrukje heb ik eens gehad. Ik weet niet wat voor afdrukje het is, helaas. Maar zoals gewoonlijk wel gekleurd met Derwent Coloursoft potloden ;-)

Tenslotte de tekst; die heb ik gemaakt met mijn computer :)

***

Hi everyone,

Now this card is received i can show you. I made this card for a sort of swap at the Dutch yahoogroup "Kaartenvriendinnen'

The layout is origin a scrapbook layout, which i never find easy to make a card from. But i succeed this time.

I used again some of my left over papers for this card. It's funny; i'm making pretty nice cards with leftovers. Maybe it will encourage me to have a look
at the left over box some more. Someone gave me the stamp image as a present, so unfortunately i don't know which brand it's from. But i coloured it
as usual with Derwent Coloursoft Pencils.

And last but not least; i made the text myself with the computer :)



Ik wil deze kaart graag insturen voor de volgende challenges:
I like to join the following challenges with this card:
* One Stitch at a Time #70 - anything goes
* Totally Paper Crafts #75 - Girly Girls
* Paper Cutz Challenge #100 - The skies the limit
* Simon Says Stamp challenge - anything goes
* Scr@p Cards Challenge #9 - foto inspiratie kleuren

14 opmerkingen:

  1. Ooh wat een leukerd is dat geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden Karin, lieve kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. awww what a sweet lil image :) cute cute card thank you for sharing it with us at papercutz :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje karin
    erg leukliefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sweet karin, a beautiful card
    Clairexx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautiful card, and image. Thank you for joinig us at OSAAT. Good luck. Nikki DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart is het geworden, kleuren passen goed bij elkaar.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi sweetie, this is gorgeous,big hugs love Pops x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje Karin

    Gr Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie vrolijke kaart Karin.

    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Karin, geinige stempel ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love your gorgeous card, sweet image.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. what a gorgeous card - thank you so much for joining us on totally papercrafts this challenge

    - victoria -

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattige kaart Karin bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin