donderdag 19 augustus 2010

Gewonnen

Wat een verrassing toen ik zojuist naar de nieuwe challenge op C.R.A.F.T Challenge blog ging kijken want wat zag ik tot mijn verbazing...

Ik heb de vorige challenge "mini beasts" - insects gewonnen.

Dit voelt als het kersje op de taart hoor! Zo leuk


Ik heb 6 kleuren Promarkers mogen kiezen. Heb helemaal geen ervaring met kleuren met promarkers, dus al jullie op en aanmerkingen of tips zijn welkom!

***
Such a big surprise when i checked out the next online challenge on C.R.A.F.T. Challenge blog.
I've won the last challenge "mini beasts" - Insects.

It feels like a big present.


The price are 6 colours Promarkers. I've never used them before, so if you have any hints or suggestions please call



6 opmerkingen:

  1. Wow...gefeliciteerd Karin!!! Ik heb geen tips voor je want heb ze niet.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, gefeliciteerd!
    Ook hier geen tips voor je helaas.

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw wat gaaf meid.ik heb er nog nooit van gehoord dus kan je niet helpen helaas

    fijn weekend Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karin,

    gefeliciteerd met je prijs! Zijn promarkers dezelfde als de copic markers? Dan zou ik kiezen voor de stiften die beginnen met E zoals E51 E53 E31 E33 en E35, allemaal schitterende bruintinten om beren in te kleuren...valt het op dat ik een berenfan ben ;-) Ik denk dat Nicole Verkooijen je het best kan verder helpen, ze heeft een pagina op haar blog met haar favoriete kleuren.

    Groetjes,

    lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee karin,

    Gefeliciteerd met winnen!! Wat leuk zeg, het is ook een heel mooi kaartje. Ik heb je een mail gestuurd met wat filmpjes erover

    Liefs corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd Karin, succes met kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin