vrijdag 25 december 2009

A Spoon Full of Sugar - challenge 82

Hallo allemaal,

Tussen de kerstdagen door, eindelijk even tijd om mijn kaartje die ik gemaakt heb met de sketch
van Challenge 82 op A Spoon Full of Sugar blog. Het kaartje heb ik gemaakt met een mengelmoesje van verschillende soorten papier (kruidvat, wibra, action) en de stempel is van Smookie (champagne fles). Het stempeltje heb ik ingekleurd met derwent coloursoft potloden.



Voor iedereen nog een fijne avond gewenst en morgen een hele gezellige 2e kerstdag!

Lieve groetjes
Karin

Ps. For translation have a look in the sidebar

6 opmerkingen:

  1. ik vind hem erg leuk geworden
    en mijn dochter vond haar kaart ook erg leuk(gelukkig) hihi

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoeppie en mooi papier je hebt weer een een topertje gemaakt

    fijne dag Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart Karin!

    Liefs Ida
    PS jij ook nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mega schattig kaartje meis! vind het afdrukje echt heel erg leuk!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wilde je dit eigenlijk mailen maar zie geen mailadres whihihi maar kom er net samen met mijn partner achter dat hij jouw partner heel vaag kent, ze delen namelijk ook weer gedeeltelijk dezelfde hobby en zijn naam kwam hem bekend voor van het forum van fosielnet ;-) wereld is klein he? ;)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin