vrijdag 23 oktober 2009

Papertake Weekly Challenge no. 26

Gek toch hoe op het ene moment een kaartje al af is in je hoofd voordat je eraan begonnen bent, en de andere keer je heel de papiercollectie nodig hebt om tot een kaartje te komen. Gisterenavond ben ik begonnen met een kerstkaartje met de sketch op Papertake Weekly Challenge. Dit keer eens geen stempel maar een sticker van Starform. Bepaalde details heb ik met gekleurd papier wat meer accent gegeven. Het papier is wederom een combinatie tussen SEI (wintersong) en Three Bugs in a Rug (Let it snow)


X Karin

Ps. For translation have a look in the sidebar

8 opmerkingen:

  1. What a cute card Karin...such an adorable snowman!! Thanks for visiting my blog and leaving your sweet comment.

    Hugs,
    Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful card Karin thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaarten heb je weer gemaakt hoor karin. Doe het maar even in één berichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke winterkaartjes zijn het Karin!!
    Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Ik ga jou ook volgen.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love that little snowman! Lovely card.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin